5 Ekim 2007 Cuma

ISTE KARSINIZDA BENNNNNN!!!!! :)))))


merhaba benim adim elif ece.ben 10 yasindayim annem bana bonibonlu kurabiyem diyo.......herhalde beni lezzetli saniyo.....ben siyah sacli siyah gozlu bir kurabiyeyim.taammmaaammmm ad soyad tarafini gecelim simdi hobiler tarafina gelelim ben hayvanlari ccoookkkkkkkkkk seviyorum..ammaa en sevdigim ise yunuslar ve balinalar aslinda hic bir farklari yok hepsinin iki gozu 1 nefes borusu ve iki yuzgeci var ama balinalar birazcik daahhha buyuk o kadar balinalar biraz kuculse yunus olcaklar.. ikinci hobime gecelim.at binmek ben burda dubaide ata biniyom digidikdigidik durmuyolar ki hic cok hizlilar .. ben resmen erkek gibi kizim yaa okulda erkekler benden korkuyo gecen sene bilek guresi sampiyonu olmustum sinifta bu sene de en iyi basketballcu secildim..en sevdigim gunleri sayiyim halloween yilbasi ve dogmgunum ben 4 haziran 1998 de dogdum ttaammmaamm bu kadar yeter baska seyler yazcam...:))))

1 yorum:

hep dedi ki...

Blog dünyasına hoşgelmişsin sevimli kurabiyecik:)
çok da güzel olmuş blog..resimler filan..güle güle kullan,hep iyi,hep mutlu şeyler yaz blogunda dilerim..
sevgiler