1 Ekim 2008 Çarşamba

Dolphinarium ve Atlantis:Dolphin Bay







Butun hayranlarima ozur diliyorum:). Maalesef Elif hanim bir tur 'Tatil Havasi' hastaligina uguramistir ama uzulmenize gerek yok cunki....... Hepinize Meraba!...... beni ozlediniz di mi? Herhalde ozlemisinizdir. Ama Insallah yine bi tatil havasina yakalanip sizi burda birakmam. Herneyse konumuza gelelim bugunki konumuz.... Dubaideki Yunuslar.Col sicaginda yunus olmazmis HA kim demis daha bu gecen iki yilda kocaman iki tane yunus parki acildi ama ben daha gitmedim:( ama Insallah bi kac gun sonra gitcem:). Bi tanesi Atlantis herhalde duymussunuzdur su kaydiragindan inerken falan kopekbaligi dolu bi aquariumun icine giriyosunuz ama bu baska bi konu, eger bu konuyla ilgili daha cok duymak istiyosaniz yorum birakin ve ben size bu super yeri anlatiyim. Herneyse buranin bir yerlerinden biri de Dolphin Bay . Burada.... ayyyyy cok heycanlandim:)...... Neyse bir saat yunuslarla ilgili yuzdurerek bilgi verip ve bir saat daha serbes birakip yuzduruyolar:):):):):):):):). Diger yerde Dolphinarium Dolphin bay den azcik daha kucuk ama sakin Dolphinariumu kucuk gormeyin cunku Dolphin Bay ACAYIP buyuk bu yuzden demek orasi da gayet buyuk. Dolphinariumda da cook guzel bir yunus gosterisi oluyor (foklar da var) ve sonra isteyenlerde yarim saat yuzduruyolar:). Lutfen bana yorum birakin ki bunu okudugunuzdan emin oliyim ki daha cok yaziyim:).

4 yorum:

hep dedi ki...

Fıstık, epeyce yazmayınca sen bu işi bıraktın sanmıştım ama tekrar yazmaya başlamışsın.Hoşgeldin.Ara sıra yaz böyle, tatil moduna girme. Merak ediyorum senin yunuslarla beraber yüzmeni, umarım bir gün izleme şansım olur. Sevgiyle öpüyorum.

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Ben şu köpekbalığı ile ilgili olanı merak ediyorum hanımefendi ne zaman yazacaksınız acaba...

hep dedi ki...

Annenle anenin bloğunda dedikodunu yaptık az evvel. Ben de sana blogculuk işinde "Retake" diycem ama artık. Niçin bloğunu öksüz bıraktın canım benim ya. Hadi yaz bişeyler artık, olmadı çiz yani:) Biz kabul ederiz her türünü.
Sevgiyle öpüyorum kocaman.

play games dedi ki...

I love dolphins