5 Şubat 2009 Perşembe

!IMDAAK!:(


blogumla ilgilenemdigim icin ozur dilerim herkeze... Ama besinci sinif beni yiyip bitiriyor..Herhalde annemin blogundan arapcami gormussunuzdur arapcama bile zaman kalmiyo:)(ve eger bulogumu azcik birakirsam bu demektir ki ogretmenim beni yedi). Zaten tek olan ben degilim ki bi gun butun besinci sinif olarak ogretmenlere saldirma pilanini yaptik bile:))

Ogretmenim ozellikle bazen ben ve en iyi arkadasim Mariaya daliyo. Naapalim dedi kodu durmuyo bizim aramizda sanki her zaman konusuyoruz > <

-

5 yorum:

hep dedi ki...

Tamam tamam affettik geçmişte bloğunla ilgilenmediğin için. Ama artık affetmeyiz ona göre:))
Öğretmen adam yer mi hiç sevgili Kurabiye? (Kurabiye olsan bile seni yemez korkma:)
Yalnız Mariayla dedikoduları tenefüslerde yapsanız öğretmenle gül gibi geçinirsiniz gibi geldi bana sanki, ne dersin:)

Aurora Borealis dedi ki...

ne iyi olduda geri geldin seni osledik walla buralarda artik terketme bizi emi :))))))

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Sen bu komikiği ve sevimliliğini kimden aldın acaba ?...
Biz gelir senin kağıdına "RETAKE" yazan hocanı yeriz de onu kimse bulamaz...
Sen söyle bize yeter. Emir "telakki" ederiz tatlım.

Unknown dedi ki...

kurabiye bana da arapça öğretirmii:)

alicethomas dedi ki...

Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are finding something to relax, pet games free; montezuma games will be my best recommendation for you. Let’s play and get more deep relaxation!
Beside, you can try hangman word game, it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!